Glömmer spanskan, vill nog inte bo i Sverige så mycket

Blä min spanska försvinner, min franska är usel och jag har mens. På något sätt är jag ändå glad.

ISRAEL OUI OU NON?

16 februari-16 april
fira
wohooo ananasjuice
16 februari gick vi till en bar och såg Real Madrid-Olympique Lyonnais. Moi, Otto, Yue et Christos. Sen fick Otto mig att stanna vid deras station, sen sov jag hos C, vi räknar från den dagen.

Var är Yue ? Har inte sett henne på länge, inte okej!

allt kort är bra,utom korta killar- Tove

Vi ska skriva en kortroman, göra en kortfilm och något annat kort. En kortroman som är grinig,som en tonåring.Filmen ska vara såhär: 

gamla anteckningar:  
en första film ska man göra enkel,enkel i sitt språk.
vill ha med någon raspig röst
just sett en dokumentär om låten Tom's diner
vi borde göra något med den

EH vad jag vill säga med detta är att jag inte vet, men vill ha med mycket rök och en raspig röst, broar, strömmande vatten, kanske en fisk. åh pappersfigurer! en röd turban, en fin bokhandel, lockigt hår, kanske en katt. uh i Kafka på stranden gör en viss man hemska saker mot katter ,dessa vackra varelser!

K är poetisk, jag tror han funderar/tänker en hel del, killen har om jag förstod det rätt skrivit en kortroman. Han sa något så fint om träkossan som födde en kalv, gjort i ett stycke. Musiken kändes och åh den där skulpturen av Boleslaw (någonting)!


haha facebookfrågan siempre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback