ljudböcker,krångliga handfat,dygnsrytm

Jag och C har lyssnat lite på ljudböcker ,1984 och The sun also rises. Självklart är böckerna så mycket bättre på engelska , man kan ju undra varför jag läste dem på svenska, men ja det var dem jag hade hemma,le svensk version ....och åh vad skönt det är att lyssna på böcker!

Inte läst något på länge, failfailfail, att lyssna lite på böcker man redan läst räknas ej.

Betalat mucho för att göra ett test som verkligen är över min nivå....haha dumdumdum.

Mitt handfat har börjat krångla,tar en himla tid att få ner vattnet i rören, har försökt rensa lite....on verra

Min dygnsrytm är helt förstörd, ja uppe sent vakna sent usch usch.

Mamma kom ner idag, stannar till tisdag. Nu måste de väl träffas...

Ska förhoppningsvis till Barcelona med Beatriz.

Stanna i Lyon i sommar eller dra hem? Lutar åt att dra hem.

Ska på OPENER, ska boka flyg och köpa festivalbiljett snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback