Men är det inte jobbigt då?

Jo det är det,men vafaaaan vad ska jag göra? 


Pappa borde få göra ett P1 sommar-program, han berättar så fina historier, han är faktiskt bra på det.

Kungsholmen är fint, hittat fler ställen i den här staden där jag skulle vilja bo, just give me moneeeeey. Fast ja ,vill ju inte bo här nu, men ja kanske sen, eller man borde i alla fall ha en lägenhet här. Åh vackra Stockholm...

Statsvetenskap på försvarshögskolan, en termin. Il va être bien...Sen vill jag bo i Barcelona, köpa tallrikar,glas och muggar på spaniens motsvarighet till Myrorna (borde ju finnas) rabbla verb, fundera på att tatuera mig,dricka sangría,blanda ihop spanska och franska och säga hola tío como estàs? Hitta några mexikaner att hänga med så att jag lär mig mer slang och ja chilla. Åh tänk att få bo själv igen! Jag måste bara försöka göra det jag ska den här terminen, fixa cambridges engelskatest och få bra betyg i statsvet. wohaaaaaa inte deppa och skjuta upp sakerrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback