MONDAY

Hur man tar till sig vissa små ord , som gör ont .Alla de där andra fina betyder ingenting då, bara de där som gör ont och som inte alls känns sådär små och obetydliga utan stora, jättestora och jobbiga och gud vad dem gör ont.

Jag känner mig oseriös och lite smått flängig och slängig och obeslutsam.
Sen ska jag inte bry mig om vad andra tycker, det viktiga är vad jag tycker. VAD TYCKER JAG DÅ? VAD VILL JAG?

Nu vill jag plugga engelska och jobba som au pair,sen ansöka till program i England, Skottland och Sverige. Skulle ju vilja dra till Barcelona också....men jag ändrar mig ju hela tiden! ahhhhhh. Fast ja känns smart att bli säker på att prata engelska och öva upp skrivförmågan, lära mig skriva mer akademiskt.

Förresten hur fan kan man vara så telefonrädd , jag är ju snart tjugo! Att ringa personer som jag inte känner borde jag klara av nu,ahhhhhhhh. fail!


Förresten(verkar gilla det där ordet) nu har det gått 6 månader sen den där kvällen, det känns bra. Det är fint, det är bara det att jag måste vänta en månad till tills vi kan ses igen. Jag är jäkligt glad att skype finns.  , hur skulle det annars gå.

Igår vaknade jag väldigt sent, på eftermiddagen. Natten till idag sov jag inte alls. upp och ner hit och dit. Det är fan ingen ordning.

Vad vill jag plugga sen? Borde jag vara helt säker på vad jag vill göra? Varför oroar sig andra. Varför har folk åsikter om mina val. Ibland känner man sig sådär liten igen haha, vill ha en kram och nån som liksom säger att allt är okej. woho liten 20åring!

Kommentarer
Postat av: Frida

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback