Uppdatering

Jag har haft lov denna vecka.Le host family drog till södra Frankrike, jag fick inte bo i deras hus själv, bakis som jag var följde ag med dem ner, men ångrade mig och tog tåget hem till Lyon, har sovit hos Y och hos C. Hänger mycket med Y och C.

Måste hitta en lägenhet, flyttar från familjen nu på måndag, får eventuellt bo i ett residens en månad,om det finns plats ,ah måste kolla upp det på måndag. Sen kanske Y och jag kan flytta in i en 60kvm stor lägenhet i centrum.

Upptäckte just att mina glasögon är sönder, ännu en utgift, gjort av med sjukt mycket pengar känns det som.

Har varit lat nu på lovet så har lite plugg,en text ska läsas, frågor ska besvaras och ett litet muntligt framträdande ska skrivas om elektricitet ja något sådant var det om miljövänliga glödlampor tror jag....

Umgås med rökare, luktar fan äckligt varje dag, yeeey.

Men jag är nöjd, jag trivs ,jag ler fånigt när jag får vissa sms, jag sjunger när jag spatserar runt i stan och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback