ucopia communications spazi ta nevra mou

Lärt mig lite grekiska  re fileeeeee ha de
subjunctivo dudo que tu puedas dejar de fumar , lär mig spanska wieeee!
café-kille som jag inte förstod

gråtit när jag var full ayay vafan

varit lite labil( haha får mig bara att tänka på nån kvinna i fyrtioårsåldern som sliter sitt hår, halsar vodka, cigg i handen såklart, håret på ända och skrynkliga kläder....fan jag måste tvätta imorgon eller så).

Haft lite ångest över en höst i Stockholm, funderat på alternativen.

20 dagar hemma räcker typ, sen kan man vara någon annanstans

Drar till Paris på tisdag, konstigt att lämna Lyon. C träffar jag i juli, måste bara boka biljetten.


Bra musik :

Plastilina Mosh – Pervert Pop Song
Julieta Venegas;Anita Tijoux – Eres Para Mí
Fonseca – Te Mando Flores
Zoe – Soñe
Athena – Kime Ne
Julieta Venegas – Lento
Tito El Bambino – El Amor
Molotov – Frijolero
Zoe – Love
Tito El Bambino – Solo Dime Que Si


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback